Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2010 16:21 - За жените с къси прически, обличащи панталони.
Автор: cygnus Категория: Тя и той   
Прочетен: 2296 Коментари: 2 Гласове:
0



Жени в панталони, дънки, дори анцузи - феминизирано общество, където жената в желанието си да се "докаже" (какво пък изобщо има да доказва) е загубила голяма част от женствеността си. Ей тия мисли ме спохождат тия дни като гледам по принуда женските сериали, в които амбициозната, съвременна жена прави на пух и прах мъжете и всичко останало край тях. Да не говорим за късите прически налагани от лесбийските организации със силни лобита в киноиндустрията. Отврат! Тоя култ към женската сила в началото на третото хилядолетие направо съсипва мъжкото ми самочувствие. Затова да го кажа накратко, пък било то и като глас в пустиня: Момичета, пускайте си дълга коса и си носете роклите. Така сте много по-женствени !




Гласувай:
0



1. menyanthe - :)))
20.02.2010 19:32
В момента не съм с къса коса, но честно казано предпочитам в ежедневието си да нося панталон - много по-удобно е, когато ми се наложи винаги мога да изтичам да хвана автобуса (ако съм с дълга пола - ще ми пречи, ако съм с къса, ще се притеснявам кой какво ще види отдолу ;) ), а и като цяло е доста по-универсален - така ако ми щукне винаги мога да отида да изкача Черни връх например.
Но пък ако има някакъв повод - нямам нищо против да нахлузя някоя пола (къса или дълга, в зависимост от случая).
цитирай
2. анонимен - момиче
10.03.2010 20:56
А, радвам се да прочета такава статия. Много обичам да нося поли всякакви - къси, дълги, средни... въобще не са ми неудобни, а твърде къси поли, които да ме притесняват като тичам за автобуса, просто нямам. Само поли бих носила, но се притеснявам, защото почти всички момичета, които познавам, рядко обуват пола и покрай тях изглеждам странно и за това съм принудена да сменям с дънки от време на време.
А колкото за косата... къса къса, колко да е къса?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cygnus
Категория: Тя и той
Прочетен: 19746
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930